Η παρέα που λατρεύετε μεταξύ της :Ρ

Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

In the world of dreams


Λοιπον παντα πιστευα οτι να βλεπεις ονειρα ειναι κατι τι ωραιο.Ακομα το πιστευω:P.Γιατι ειναι ωραιο να φυγεις απο την πραγματικοτητα για λιγο και να βλεπεις ενα ομορφο ονειρο.Βεβαια εγω πιο πολυ κουφα ονειρα βλεπω παρα ομορφα.Αλλα και τα κουφα ωραια ειναι.

Τωρα τελευταια βεβαια βλεπω συχνα και τις φιλες μου Poisonous και Dream Girl.Μαλλον επειδη επηρεαζομαι παντα ευκολα.:P

Το σημερινο ευτηχως ειναι απο τα ''ηρεμα'' ονειρα μου.

Ξεκιναει μ΄εμενα μεσα σε ενα θεατρο.Εκει βλεπω να ερχονται μοντελα(τα γνωστα απο το νεξ τοπ μοντελ)να με χαιρεταναι χασογελοντας και να ανεβαινουν στην σκηνη.Εγω καθομαι σε μια γωνια και παρακολουθω την επιδειξη.Ξαφνικα ερχονατι πεντε αγορια και μου λενε να χορεψω.Εγω προσπαθω αλλα εκεινοι χασκογελανε και λεει ενας''θα σου δειξω εγω'',και αρχιζει να κουναει τελειως ατσαλα τα χερια του.Μετα εγω θυμωνω πολυ και του λεεω ''τωρα θα δεις'',και αρχιζω να περαρπαταω οπως τα μοντελα.Αυτος μενει με ανοιχτο το στομα και εγω γελαω υπερηφανη.

Μετα αλλαζει το σκηνικο,και βρισκομαι στο σχολειο το οποιο ομως κουνιοταν:p.Ηταν κατι σαν καραβι μαζι με σχολειο.Το μονο που θυμαμαι δυστηχως ηταν πως υπηρχαν κατι κοκκινες κουκετες με τις οποιες ειχαν σκεπαστει πολοι μαθητες γιατι ειχαν παθει γριπη.
Περιεργο ονειρο οπως καθε φορα:P

Δεν υπάρχουν σχόλια: