Η παρέα που λατρεύετε μεταξύ της :Ρ

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Τζααααααα! Καιρό έχω να γράψω εδώ. :Ρ
Λοιπόν, μάλλον ζήλεψα την Fleur (δεν είμαι σίγουρη βασικά αλλά τέλος πάντων :Ρ) και είδα όνειρααααααα..!! :D

Ας αρχίσω!

Το πρώτο:

Πριν 2 μέρες είδα πως με πήρε η Fleur τηλέφωνο και μου είπε να πάω στο κέντρο της πόλης που μένω. Πήγα κι εγώ (μέγα λάθος μου :Ρ ) και μόλις έφτασα στη διασταύρωση για να βγω κέντρο η πόλη ήταν τελείως διαφορετική. "Wtf? o_O Πού είμαι; "
Από τα αριστερά ήταν όπως είναι πάντα... Ο ηλεκτρικός, τα κτίρια, η εκκλησία κλπ κλπ.
Στα δεξιά ήταν λες κι ήμουν σε χωράφι. ο_Ο Σοβαρά. :| Κι εγώ έπρεπε να πάω από εκεί!!!
(Σημείωση : Μισώ τα ξεραμένα χόρτα και όλα τα άλλα όταν ακουμπούν στα πόδια μου - ακόμα κι αν φοράω τζιν- και όταν δεν ξέρω τι μπορεί να πεταχτεί από μέσα. :Ρ ) Πάω κι εγώ η έξυπνη τρέχοντας σε εκείνη την πλευρά (ήξερα πως θα ξυπνήσω κι έπρεπε να το ζήσω όλο το παραμύθι...τέλος πάντων...). Αρχίζω να τρέχω εκεί μέσα για να περάσω όοολη αυτήν την απόσταση και να πάει στη δίπλα πόλη ( σε μια πόλη που δεν υπάρχει καν - αυτό είναι λεπτομέρεια υποθέτω :Ρ ) και από εκεί που είχε ΤΟΝ ήλιο , συννεφιάζει. -.- Δεύτερο wtf? στο ίδιο όνειρο... -.- Φτάνω στην άκρη του "χωραφιού" -για να του δώσω ένα όνομα - και είχε έναν γκρεμό. ο_Ο Υπέροχο; :Ρ Και είχε αέρα. <3 Μέχρι που πήρα χαμπάρι πως είχε έρθει η ώρα να πάω στην άλλη μεριά της πόλης ( ω ναι! -.- ) γιατί ερχόταν καταιγίδα... Αρχίζω να τρέχω πάλι σαν να με κυνηγούσε κάτι και χτυπάει το κινητό... ΤΣΔ, ούτε στον ύπνο μου δε σταματάει; -.- Ήταν λέει ο j κ ο b που θα πήγαιναν village για καφέ... Άντε γεια... Ο καθένας με τον πόνο του. Τους είπα που ήμουν, μου είπαν να πάω αμέσως σπίτι κι εγώ τους άκουσα. ο_Ο Περίεργο, αλλά ok, όνειρο είναι. :Ρ Πριν προλάβω να πάω σπίτι και πριν προλάβω καλά καλά να φύγω από εκεί μέσα ακούω μια απαλή φωνή να μου λέει " Σήκω, 7:30, θα αργήσεις στο σχολείο..." Ε άντε στον Λούσιφερ! Ούτε ένα όνειρο δε μπορώ να δω! -.-

2 σχόλια:

Fleur είπε...

χα..Ρεα μισω και εγω τα ξεραμενα χορτα!
Ο τροπος με τον οποιο εξελιζονται τα ονειρα σου ειναι πολυ περιεργος:P.
Ειναι οντως πολυ σπαστικο εκει που βλεπεις ονειρο να σε ξυπνανε:/.
Σιγα μην ζηλεψες:P:P!
Εγω κατι ειδα σημερα,αλλα το μονο που θυμαμαι ειναι εμενα μεσα σ'ενα περιεργο κτιριο:P:P.

Dream Girl είπε...

Περίεργος; Βάλε κάτι, βάλε κάτι...:Ρ
Μάκια!