Η παρέα που λατρεύετε μεταξύ της :Ρ

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Φερραρι,χιονια,γενελθια κλ. :P


Το σημερινο ονειρο μου ηταν πραγματικα οτι να'ναι.:P

Λοιπον,αρχικα ημουν στην Κορινθο και ειχαν γιορτη ο παππους μου και ο μπαμπας μου.
Εγω σκεφτηκα πως ηταν πολυ ωραια ιδεα να κανω στο παππου μου δωρο μια κιτρινη φερραρι και στον μπαμπα μου ενα τζιπ o.O
Ετσι οταν ηρθαν τους εδειξα τα αυτοκινητα.Ο μπαμπας δεν χαρηκε...αλλα ο παππους ενθουσιαστηκε.:P


Μπηκα στην κιτρινη φερραρι μαζι με τον παππου και καθισα στην θεση του συνιδηγου.Σ'αυτη την θεση ειχε τα πεταλια.Και ξεκιναει το αυτοκινητο και λεω εγω"Παππου που ειναι το φρενο?"
"Εκει αριστερα!"
"Μα δεν πατιεται!"
"Πατα το πιο δυνατα!"
"Δεν πατιεται!"

Και ομως δεν τρακαραμε.:P Τουλαχιστον δεν θυμαμαι κατι τετοιο.:P

Μετα αλλαζει το σκινηκο και ειμαι στο σπιτι της Κ. απο το φροντ.
Ειχε γενελθια και της καναμε παρτυ υποτιθεται.:P
Αλλα για καποιο λογο εκνευριστικε.:|
Και εμεις της ειπαμε οτι θα της βαλουμε το τραγουδι που θελει για να μεινει.Ο_Ο

Μετα ξαναλλαζει το σκηνικο και βλεπω σ'ενα βουνο με χιονια ενα βασιλια και ενα πριγκηπα να κανουν σκι.:P
Υστερα ειδα πως συνεχεια ερχοταν καποιος κακος και προσπαθουσε να σκοτωσει τον πριγκηπα.Αλλα αυτος παντα γλυτωνε ενω ο κακος πνιγοταν στο χιονι.Ο_Ο

Αυτο ομως οταν το εβλεπα αυτο^...δεν το εβλεπα κανονικα.Απο πισω αχνοφαινομουν εγω να τρωω μακαρονια με μπεικον,κρεμα γαλακτος και μανιταρια.:P
χαχαχ
Τι να πω...xD

αυτα...Μακια σ'ολους.:P

2 σχόλια:

Lazarus είπε...

Τι πίνεις και δεν μας δίνεις ρε Θέκλα?? :P

Fleur είπε...

Μονο λιγο νερο πριν κοιμηθω.:P