Η παρέα που λατρεύετε μεταξύ της :Ρ

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Η ιπτάμενη κούπα

Λοίπον το δικό μου όνειρο αρχικά αρχίζει με μία μικρή εισαγωγή και μετά πάει στο κυρίως θέμα που είναι η ιπτάμενη κούπα.

Αρχικά είχα πάει σινεμά με τις φίλες μου.
Στου γυρισμο μου λεει η μια"Λες να πάθει τιποτα η Αννα? Την έχουμε αφήσει μέσα στο αυτοκίνητο και εκεί δεν έχει οξυγόνο."
Πάμε να δούμε και μόλις ανοίγουμε την πόρτα βλέπουμε την Άννα λυπόθημη.
"Ανναααααα!!Αννα? Αννα?"αρχιζω εγω να φωναζω."Τι θα κανουμε?"

Και πάνω στην απελπισία μου εμφανίζεται η κυριας της Έκθεσης μου,καπνίζοντας ένα τσιγάρο και μιλώντας με μια φίλη της.
Μας βλέπει,σβήνει το τσιγάρο και έρχεται γρήγορα να δει τι γίνεται.

"Γρήγορα κυρια!Κάτι έπαθε η Αννα...δεν ξυπνάει!"
"Θα την πάμε στο νοσοκομείο"λεει η κυρια και γυρναει το κλειδί να ξεκηνίσει το αυτοκίνητο.
(Σημείωση:έχει άδεια οδήγησης αλλα δεν ξέρει να οδηγάει.xD)

Αγχωμένη εγώ πως θα πάμε για να μην τρακάρουμε εμφανίζεται η Μ. απο το φροντ. και λεει οτι θα οδηγησει εκεινη."Πάλι καλά που ήρθες Μ. γιατί ήμουν έτοιμη να οδηγήσω εγώ."λεει η κυρία.
Ξαφνικά ακούμε ενα "ΕΕΙΙ...τι γίνεται εδω? Ούτε να κοιμηθει κάποιος δεν μπορει?" είπε η Αννα.xD

Μετά απο αυτό το σκηνικό αλλάζει και είμαι στο φροντ. στην κίτρινη αίθουσα η οποία όμως ηταν αναποδα.Μέσα είμαστε η μια θεωριτική και αλλη θετική.Κάναμε Έκθεση,αλλά ξαφνίκα διέκοψε το μάθημα η κυριά των Λατινικων και ειπε"Μαρια τα πηρες τα Λατινικουλια σου?"
"Ναιι!!Τα Λατινικουλια μου δεν θα επαιρνα :P?"
"Ετσι!Σταθερη αξία τα Λατινικούλια!"xD

Το σκηνικό πάλι αλλάζει και βρίσκομαι σε μια ταβέρνα με ολους τους συμμαθητες μου.
Στο κέντρο βρίσκεται ο Χάρι,ο οποίος όμως ήταν μικρούλης.Κουνάει λοιπόν το ραβδί του και ξαφνικά εξαφανιζόμαστε και εμφανιζόμαστε σε μια ιπτάμενη κούπα,η οποιά πέταγε πάνω απο την θάλασσα.:P
"Κάνε κάτι Χάρι να φύγουμε απο εδω!"φώναξε κάποιος.:P
Και ύστερα ξανακουνάει το ραβδι,και αφου αναβουν κατι ασπρα φωτακια εξω απο την κουπα εμφανιζομαστε πλαι στην ταβερνα :P.

Αυτό επαναλήφθηκε για άλλες δύος φορες.Ξαφνικά ακούγεται κάπου απο πάνω μια αποκοσμη φωνη μου λέει"Ενταξει...φτάνει.":P και ξαφνίκα στην κούπα εμφανίζονται καλικατσαροι.
Προσπαθούσαν να βγουν απο την ιπτάμενη κούπα αλλα δεν μπορούσαν.;P




Εμεις χαρήκαμε που ξαναβρεθηκαμε στην ταβερνα.Τελος ειδα καποιους γνωστους ηθοποιους ντυμενους στα μαυρα.:P

Αυτοοο.:P
Μετα ξυπνησα.

Τωρα τα συμπεράσματα είναι δικά σας.:P

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λατινικούλια ΧΧΑΧΑΧΑ
αμάν ρε ένα σωστό όνειρο θα δεις ποτέ σου;;;;

Fleur είπε...

Ναι και το ελεγε μ'ενα υφος στο ονειρο.:P
Εχω Λατινικουλια μεθαυριο.xD

Μπααα...:P Δεν νομιζω.xD