Η παρέα που λατρεύετε μεταξύ της :Ρ

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Το τριήμερο πάρτυ!


Γεια σααααας!:D

Εχθες ειδα ονειροοοο!:P(πρωτοτυπο ε? xD)
Σας λεω απο τωρα οτι μπορει να μπερδευτειτε γιατι ειδα σχεδον ολους μου τους συμμαθητες.:P

Λοιπον το ονειρο ξεκιναει καπως ετσι:Ειναι βραδυ και ειμαι σε μια σκοτεινη αυλη μαζι με δυο φιλες μου,μια συμμαθητρια μου και την αδερφη μου.Υποτιθεται οτι εκανε παρτυ ο συμμαθητης μας ο Σ.,το οποιο παρτυ θα κρατουσε 3 ημερες, και εμεις ειχαμε αναλαβει να κανουμε μια χορογραφια που θα του αρεσε.Εγω δεν συμμετειχα στις προβες αλλα παρολ'αυτα μπηκα στον χορο.:P
Ετσι για περιπου 3' λεπτα χορευαμε εγω και οι φιλες μου ωσπου καποια στιγμη κουραστηκαμε.:P
Υστερα κοιταξα προς τα πανω και ειδα ενα κλουβι μεγαλο στο οποιο μεσα βρισκονταν ολα τα αγορια της ταξης μας.Προσπαθουσαν υποτιθεται να πιασουν ενα αλμπουμ.(?)
Εκει βρισκοταν και η κυρια της Εκθεσης μου η Μ. και ξαφνικα ολοι επεσαν πανω της καθω το κλουβι κουνιθηκε λες και φυσηξε αερας."Παει,θα την λιωσουν -.-" σκεφτηκα εγω.:P

Μετα βλεπω μπροστα μου τον συμμαθητη μου τον Ν. και του λεω"Αγκαλιτσα?:D"
Εκεινος με αγκαλιαζει και ξαφνικα με περνει ο υπνος.:P
Μολις ξυπναω βλεπω οτι βρισκομαι στο δωματιο μου.Γυρω μου φωτα,κοσμος,παιδια.Διπλα μου ηταν ο Ν. ο Γ. η Ε. και η αδερφη μου.
"Επιτελους ξυπνησες?"με ρωτησε ο Ν.
"Ναιιιι:D"απαντησα εγω.
Απο το πουθενα ερχεται η κυρια Μ. και λεει"Οριστε πηρα το αλμπουμ!"
"Μπραβοο!"απανταει ο Ν. Μολις το ανοιξαμε ειδα μεσα παιδικες φωτογραφιες δικες μου και της αδερφη μου.Οταν φτασαμε προς το τελος του αλμπουμ η κυρια Μ. ειπε"Προσεξτε απο εδω και περα δεν πρεπει να το δει κανεις εκτος απο εσας!Ουτε μια φωτογραφια!"
"Οκ κυρια"ειπα εγω.

Μετα βρισκομαι εξω να καθομαι σε μια πλαστικη καρεκλα.Διπλα μου σ'αλλες καρεκλες η μαμα μου,η Ε., η Δ. και η αδερφη μου.Συνειδητοποιησα εντωμεταξυ οτι χιονιζε."Μακαρι να χιονιζε..."ειπε η μαμα μου.
"Αφου χιονιζει!"της ειπα εγω.
"Οχι εδω...στις διακοπες...(?)"λεει και υστερα κοιταει γυρω της."Δεν χιονιζει..."
Εγω και η Ε. κοιταχτηκαμε περιεργα.Αφου χιονιζε εκεινη γιατι δεν εβλεπε το χιονι?

Πιο περα βρισκοταν ο θειος μου,η θεια μου και η ξαδερφη μου.
"ΦΙΔΙΙΙ" φωναζει ξαφνικα η ξαδερφη μου.
"ααα,οχι βρε σαυρα ειναι."ειπε η θεια μου δειχνοντας κατι μυαρο να κινητε σε λασπομενα νερα.
Ομως η σαυρα μεταμορφωθηκε σε τεραστιο θαλασσιο φιδι και τεραστια δοντια.Για καποιο λογο περασε ολους του αλλους και κατευθυνθηκε μοναχα σ'εμενα."Βοηθειαααα!!Παρτε τοο!Καντε κατι να το σκοτωσετε!"φωναζα ενα αυτο με κυνηγαγε.Για να σωθω ανεβηκα σε δυο αυτοκινητα αλλα παλι με κυνηγαγε.
Ετσι αποφασιζω να του δωσω μια γερη μπουνια.Αφου το χτυπησα 3-4 φορες(βοηθησαν και οι αλλοι σ'αυτο) το φιδι μετατραπηκε στο φιλο μου τον Δ.Τον κοιταξα περιεργα και υστερα αυτος εφυγε.
Τοτε ειδα απο μπροστα μου να περναει ο συμμαθητης μου ο Φ. με μια πετσετα στο κεφαλι και εγω τον ακολουθησα."Εεε...Φ!"
"Οπ...τι ειναι?:P"
"Αγκαλιτσα?:D"του λεω και τον αγκαλιαζω."Σορρι πριν που καταλαθως σε πετυχα και εσενα αλλα προσπαθουσα να χτυπησω ενα φιδι."
"Οχι μωρε σιγα...δεν χτυπησα καθολου.;)"
"οκκ:P"

Μετα απο αυτο βρισκομαι στην σοφιτα της κολλητης μου οπου το παρτυ συνεχιζεται.Ειναι πρωι.Ο εορταζομενος Σ. ανοιγει μια πορτα στον τοιχο του δωματιου της κολλητης μου και βγαινε σ'ενα γηπεδο.Σ'αυτο το γηπεδο επαιζαν ποδοσφαιρο ολα τα αγορια.
Υστερα βλεπω απο την ντουλαπα να βγαινει μια συμμαθητρια μου και να χαζογελαει.Μετα απο λιγο βγαινει απο την ιδια ντουλαπα ο Δ.
"Τι εγινε ρε παιδια?"λεει καποιος.
"Τι να γινει?Δεν καταλαβες?xD Φιλιοντουσαν στην ντουλαπα.:P"απαντησε καποιος αλλος.

Μετα σηκωνομαι απο μια καρεκλα που καθομουν και παω στην Α.Μ που ηταν ξαπλωμενη σ'ενα καναπε.Διπλα της ηταν η κυρια Μ. και πανω σ'ενα ραφι(?) η Ε."Ειμαστε μπουλιτσακια xD"λεω εγω.:P "Ειστεεε :* :*"απανταει η κυρια Μ.
"Αγκαλιτσα?:D"λεω και σ'εκεινη και την αγκαλιαζω.:P

Μετα απο αυτο το ονειρο τελειωσε.
Πραγματικα πολυ κουλο. O_O
Τα συμπερασματα για αλλη μια φορα ειναι δικα σας!:P

Και τωρα θα μου επιτρεψετε να πω :ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚΑΚΙ ΜΑΣ<33

Ναι,πριν ακριβως απο ενα χρονο δημιουργηθηκε αυτο εδω το μπλογκ!:)
Μιλαγαμε θυμαμαι στο μσν εγω,η Dream Girl και η Poisonous και νομιζω οτι τους ελεγα ενα ονειρο μου.
Τοτε η Dream Girl ειχε την καταπληκτικη ιδεα να μου φτιαξουν ενα μπλογκ να γραφω τα ονειρα μου,και εκεινες φυσικα τα δικα τους οταν θα εβλεπαν!:D
Πραγματικα πολυ τελεια ιδεα,γιατι πριν απο το μπλογκ τα εγραφα σ'ενα τετραδιο αλλα δεν βολευε τοσο.:P
Ευχαριστω κοριτσια γι'αυτο το μπλογκ!:D




Ουαου...51 αναρτησεις.51 Ονειρα!Παρα πολλα σχολια!Ονειρα περιπετειωδης,ονειρα περιεργα,ονειρα αστεια,ονειρα τρομακτικα,ονειρα μεγαλα,ονειρα μικρα,ονειρα γεματα φαντασια...Αυτα ειναι τα ονειρα μας!

This is ourdreamland!:)

R.E.M :)


ΥΓ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Σ'ΟΛΟΥΣ!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!

και συντομα στις αίθουσες τα κινηματογραφικα σου ονειρα!

φιλια

Poisonous είπε...

Χαχαχα κουλό όνειρο!
Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι μας και καλή χρονιά my dear bloggers! :)

Fleur είπε...

χαχαχα,επισης χρονια πολλα και καλη χρονια Coula!:*

Fleur είπε...

Poisonous μου!<3
Καλη χρονια.:D

Ginny είπε...

Καλή χρονιά και many rapid eye movements!!! ;)
Η πρώτη μου αντίδραση, ήταν αυτή(χωρίς περαιτέρω σχόλια)...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!
Εντάξει αγαπητή fleur, δεν έχω λόγια! Το είχα καταλάβει ότι εδώ στην ονειροχώρα βλέπετε καμένα όνειρα, αλλά....όσο καμένα όσο τα δικά μου δεν πίστευα ότι θα είναι. Και να που είναι!
Φιλιά πολλά και keep dreaming!

Fleur είπε...

Καλη χρονια και σ'εσενα Ginny!!:)
Χαχχα,ειδες που υπαρχουν και πιο καμενα? xD
Φιλιααα! :)