Η παρέα που λατρεύετε μεταξύ της :Ρ

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Προς οδοντιατρείο!

Γεια σαααααααααας!!
Καιρό έχω να γράψω εδώ ένα όνειρο μου ε? :/
Ε λοιπόν ήρθα γιατί σήμερα θυμάμαι τι είδααα!! :D

Αρχικά είδα ότι ήμουν σ'ένα σπίτι μαζί με την αδερφή μου και την μαμά μου.Υποτίθεται μετά θέλαμε να πάμε βόλτα αλλά η μαμά δεν μας άφηνε.
Όμως εγώ και η αδερφή μου πήραμε το λεοφωρείο και πήγαμε.Ήτανε χειμώνας και έβρεχε(καμία σχέση με τώρα δηλαδή :P ),α και ήτανε και βράδυ.:P
Βρήκαμε τους συμφοιτητές της αδερφής μου και ο Α. υποτίθεται είχε γενέλθια.Tου είχαμε πάρει τούρτα και θα του κάναμε πάρτι έκπληξη σ'ένα σπίτι.
Αφού πήγαμε σ'αυτό το σπίτι(δεν ξέρω ποιανου ήτανε) βάλαμε να δούμε μια ταινία.:P Ήρθε όμως η Σ. και μου έλεγε να της πω γιατί είμαι χάλια ενώ εγώ ήμουνα μια χαρά.Και μετά η Κ. με το αγόρι της τον Φ. με είχανε πάρει αγκαλιά.(για πιο λόγο δεν θυμάμαι,αλλά σαν να παίζανε μ'εμένα ήτανε :P :P ).
Ξαφνικά όμως ήρθε η αδερφή μου και μου ειπε ότι την πονάει το δόντι της.Είχε πρηστεί το μαγουλό της,και μέσα το δόντι της είχε μια τρύπα.
Της είπα ότι πρέπει να πάμε αμέσως σε νοσοκομείο.Και άντε με το βράδυ και την βροχή εγώ και η Δ. να ψάχνουμε για ταξί.Βρήκαμε τελικά ένα,αλλά είμασταν αναποφάσιστες σε ποιο νοσοκομείο να του πούμε να μας πάει.Ο ταξιτζής είχε εκνευριστεί και τελικά του είπαμε να μας πάει στο πιο κοντινό.:P
Μπήκαμε μέσα στο νοσοκομείο,στο οποίο ψάχναμε ΜΙΑ ΩΡΑ το οδοντιατρείο.


Περάσαμε από χειρουργία,οφθαλμιατρεία,πνευμονολογικά και τίποτα! :P
Σε κάποια φάση επειδή κουράστηκα,μπήκα μέσα σ'ένα θάλαμο και έκατσα.Απεναντί μου ήτανε 2 γιαγιάδες,και δεξιά μου η Σμαράγδα Καρύδη.O_O
Εγώ πήρα ένα χαρτί και άρχισα να ζωγραφίζω.Μετά δεν θυμάμαι πως το έφερε η κουβέντα αλλά ανέφερα στις γιαγιάδες την δική μου γιαγιά,η οποία έχει πεθάνει χρόνια.
"ΑΑΑ,καλέ την ξέρουμε την γιαγιά σου."
"Την ξέρετε? Όντως? Από που?"
"Ναι ναι,είμασταν παλιά φίλες.Ο παππού σου δεν ήτανε ένας με αερά μαλλιά?"
"Ναι ναι και πολύ μεγάλος."Ήμουν πολύ έκπληκτη από αυτή την σύπτωση,και τα μάτια μου είχανε βουρκώσει.:P Ξαφνικά η Σμαράγδα Καρύδη δίπλα μου,άλλαξε φάτσα και έμοιαζε στην Κανέλη,αλλά ταυτόχρονα έμοιαζε και σε μια καθηγητριά μου.(δεν ξέρω πως να σας το εξηγήσω αλλά όντως ήτανε έτσι. :P)
Kαι λέω εγώ με έμφαση."Τουλάχιστον αυτοί που πέθαναν ήξερες ότι παρόλο που πέθαναν σ'αγαπούσαν.Και δεν έφυγαν από κοντά σου επειδή το ήθελαν.Αλλά επειδή έτσι συνέβει.Ενώ μερικοί άνθρωποι φεύγουν από την ζωή σου,και δεν ξέρεις αν σ'αγαπάνε.Αν σ'αγάπησαν ποτέ.Και δεν φεύγουν επειδή έτσι συνέβει.Αλλά με την θελησή τους."
Καθώς τα είπα αυτά κοίταζα έντονα την Κανέλη-καθηγήτρια μου,και τότε(επειδή έχει περάσει καιρός) συνειδητοποίησε εκείνη ότι ήμουν παλιά της μαθήτρια.Και χωρίς να πει τίποτα μου δείχνει την δική της ζωγραφία.


Η ζωγραφιά έδειχνε ένα κτίριο,μια χαμογελαστή φατσούλα και πάνω πάνω έλεγε"Στην Μαρία μου,την μελλοντική συνεργά της μου."
Και μετά της έδειξα και εγω την δική ζωγραφιά(την οποία είχα κάνει πριν συνειδητοποιήσω ότι ήτανε εκεί αυτή η καθηγητριά μου :P ).Η δική μου έδειχνε δυο γυναίκες χαρούμενες και έλεγε"Μου λείπετε κυρία!"
Και τότε αρχίσαμε και οι δύο να κλαίμε και να αγκαλιαζόμαστε.:P Ήτανε πολύ δυνατή στιγμή!
Μετά από αυτό της χερέτησα και καθώς έφευγα μου είπε η Κανελη-καθηγητριά μου"Θα περιμένεις έτσι?" και της απάντησα εγώ."Ναι μωρε,έχω υπομονή.Θα σας περιμένω χρόνια,όσα χρειαστεί για να με πάρετε τηλέφωνο.Αλήθεια θα περιμένω." Τώρα αν ειρωνευόμουν ή αν το έλεγα σοβαρά δεν ξέρω.:P
Όταν βρήκα την αδερφή μου,η οποία παράλληλα είχε βρει επιτέλους το οδοντιατρίο συνειδητοποίησα πως ξέχασα σ'εκείνο τον θάλαμο τις παντόφλες μου,οι οποίες δεν ήτανε και δικές μου!Μου τις είχε δανείσει μια συμφοιτήτρια της αδερφής μου.Πήγα πίσω και πήρα τις παντόφλες και ξανά βρήκα την Δ.Όμως μετά συνειδητοποίησα ότι ξέχασα το κινητό μου.Πήγα και πήρα το κινητό μου και μετά ξανά πήγα στην Δ.

Ε και μετά από αυτό ξύπνησα.:P
Καλά,τι φιλοσοφίες έλεγα στο ονειρό μου ε?
Με εκπλήσω.:P
Αυτά λοιπόν.Φιλάκια σ'όλους και καλό καλοκαίριιιιιιιιιιι.:D


4 σχόλια:

xristina είπε...

πολύ ωραίο αλλά οι παππούδες έχουν αραιά μαλλιά και όχι.....αερά :))

Fleur είπε...

χαχαχ πάντα μπερδεύω αυτή την λέξη ;) :P

Daphnia Neofytou είπε...

ααα τι όμορφο blog είναι αυτό πολύ μου αρέσει!!!
Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο στο blog
keep in touch
http://daphniaslife.blogspot.gr

Fleur είπε...

ααααα σ'ευχαριστωω πολύ αν και πιο συχνά γράφω στο άλλο μπλογκ μου στο "Αγγιζοντας τ'αστέρια" ;)
Τίποταααα :)