Η παρέα που λατρεύετε μεταξύ της :Ρ

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Kρυμένος θησαυρός

Το σημερινο μου ονειρο ξεκιναει περιεργα...Ειδα πως μου αρεσε καποιος,και για να του αρεσω και εγω φορεσα ενα αρωμα που μυριζε ανοιξη.Αργοτερα οταν αυτος το μυρισε υποτιθεται οτι του αρεσα και εγω.Μετα ειδα μια συμμαθητρια μου απο το φροντηστηριο.Εκεινη δεν ηθελε να τα φτιαξω με αυτον και ετσι με κυνηγαγε μ'ενα σπρει το "Τεζα" που σκωτωνουν τις κατσαριδεςO_O.μετα σταματησα να μυριζω αυτο το ωραιο αρωμα και ετσι δεν με ηθελε αυτος που μου αρεσε:PYστερα ειδα πως βρισκομουν σ'ενα ποταμι και περπαταγα με μερικους συμμαθητες μου.Ξαφνικα βρηκα εναν χαρτι για ενα κρυμενο θησαυρο.Ετσι ακολουθουσα τις οδηγιες ωστε να τον βρω.Καποια στιγμη καναμε και σταση στα Goodys,και εκει ειδα την φιλη μου να τρωει το φαγητο ενος παιδιου(ρυζι και τηγανητες πατατες).Το περιεργο ηταν πως αυτο το παιδι ποτε δεν αφηνει φαι στην πραγματικοτητα.:PΤελος φτασαμε σε μια παιδικι χαρα και βρηκα ενα κινητο.Μεσα ειχαν στειλει ενα μυνημα και ελεγε"Προς την Μαρια-Θεκλα Μπραβο!!!Βρηκατε τον θυσαυρο!!Θα σταλει σπιτι σας σε 5 μερες!"...
Οτι ηθελα εβλεπα παλι :P

Δεν υπάρχουν σχόλια: