Η παρέα που λατρεύετε μεταξύ της :Ρ

Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Ταξιδι-Δοκιμασια


Και ναιιιιιιι!!Μετα απο καιρο ειδα δυο μεγαλουτσικα ονειρααα!!

Λοιπον αρχικα ειδα πως ειχα παει μαζι με την αδελφη μου στο Παρισι!Περηπλανιομασταν υποτιθεται στα σοκοκακια του Παρισιου και χαζευαμε τον Πυργο του Αιφε.Αλλα εμενα μετα απο λιγο αρχισε να μην μου αρεσει το Παρισ.Ελεγα πως ηταν χαλια:P,και πως ο καιρος ηταν απαισιος καθως επικρατουσε παντου ομιχλη και γκρις ουρανο."Θελω τον γαλαζιο ουρανο και ηλιος της Ελλαδας"γκρινιαζα:P.Τελικα μπηκαμε σ'ενα μετρο(?) για να το παρουμε να γυρησουμε πισω στην Ελλαδα।.Oταν βγηκα απο το μετρο εμφανιστηκα στο Συνταγμα και αντικρισα ενα υπεροχο ζεστο καιρο με ζαλαζιο ουρανο.Ετσι καταχαρηκα:P!Ξαφνικα ειδα απο μακρια μια συμμαθητρια μου και ετρεξα αλλα με αργες κηνισειςνα την αγκαλιασω (κατι σαν σλοου μοτιον,αν καταλαβατε τι εννοω:P) ।

Μετα το σκηνικο αλλαζει και ειδα πως ημουν καπου κοντα στην θαλασσα και ηταν ενας που ηθελε να βαλει μια δοκιμασια σ'εμενα και στην αδερφη μου."Θα κοψετε λιγο ψαρι,και θα του κανετε εγχειρηση και μετα θα του βαλετε μια τουφα"μας ειπε και αυτη ηταν η δοκιμασια.Και εδω εμαφανιζεται dream girl :P..."Ρεαααα"φωναξα στην θαλασσα:PMα που ειναι οταν την χρειαζομαι?":Pρωτησα και βουτηξα μεσα στην θαλασσα που ομως κουτουλησα μαζι με την Ρεα που με ειχε ακουσει και ερχοταν προς την επιφανει:P.Για να καταλαβαιτε η Ρεα ηταν γοργονα.Μετα βγηκε εξω απο το νερο(απεκτησα ποδια οταν βγηκε:P)και της ειπα οτι πρεπει να με βοηθησει οπωσδηποτε με την δοκιμασια।"Μην ανυσηχεις Μαρακι,θα του σκισουμε τους αλλους"μου ειπε και υστερα πιασαμε ενα ψαρι,και μετα στο ακυρο βρηκαμε μια μινιατουρα γατας και ειπαμε οτι ειμαστε ετοιμoι.Οεξαταστης ειδε πρωτα της αλλη ομαδας δηλαδη της αδελφης μου...Εκεινη ειχε φτιαξει υποτιθεται μια μεγαλη γατα,και μετα μια αλλη μινιατουρα γατας(??)।Εμεις δειξαμε τι ειχαμε φτιαξει και η Ρεα μου ψυφιρισε"Μην ανυσιχεις θα πετυχει"και μετα μου εκανε μια αγκαλιτσα.:PΟ εξαταστης τα κοιταγε και τα δυο καλα καλα...Και εκει που θα ελεγε οτι αποτελεσμα ξυπνησα:P

πφφφ :P

2 σχόλια:

Dream Girl είπε...

Έλεος... μέχρι και γοργόνα έγινα! Τι άλλο θέλω; xD Μη σκας, είμαι σίγουρη πως τους σκίσαμε. Β) :Ρ

Fleur είπε...

Ελα ντε,τι αλλο θες?:P χαχα...Και εγω το ελπιζω :P