Η παρέα που λατρεύετε μεταξύ της :Ρ

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Μαχη-Βαμπιρ

Λοιπον εγω θα σας παραθεσω απο καπου αλλοι που τα ειχα γραψει,δυο ονειρα που ειδα στις διακοπες μου.:P

Λοιπον ειδα αρχικα πως υπηρχε ενα τεραστιο λιβαδι και μια λιμνη.Εκει ηταν ενα αγορι που ετρεχε με μια κοπελα να ξεφυγουν απο καποιον.Καποια στιγμη το αγορι εχασε την κοπελα.
Και αρχισε να πιανει στα χερια του διαφορες γατες.O_O Τις εφερνε κοντα στο προσωπο του,και εβλεπε αν ηταν η κοπελα του,γιατι οι γατες ειχαν προσωπα κοπελων O_O.Τελικα η αδερφη μου που ηταν εκει του φωναξε"Να αυτη ειναι!".Και του εδειξε μια γατα που κολυμπαγε:P.
Μετα η κοπελα ξαναηρθε και αρχισαν να τρεχουν παλι και βρεθηκαν σε ενα ανσασερ.Το ανσασερ τους εβγαλε καπου στην Αθηνα κοντα σ'ενα πανεμιστιμιο.
Υστερα μετα απο το ανσασερ εμφανιστηκαν 3 μαυροντυμενοι και ρωτησαν που το αγορι και την κοπελα που πηγε ο Αγγελος.(??)
Μετα το σκινητο αλλαξε και βλεπω ενα τερααααααααστιο λοφο και περα το Καμελοτ(??).



Εκει γινοταν Η μαχη.:P Στην κορυφη βρισκοταν ενα ιπποτης και μολις αρχισε να τρεχει προς το Καμελοτ ολα παγωσαν.
Ολοι και ολα :P.
Υστερα μπροστα στο Καμελοτ ηταν μια σκαλα.Την αναιβηκε και βρεθηκε στο σπιτι μιας νεραιδας.Υστερα εποιασε την νεαιδα που φοραγε μπλε και αρχισαν να χορευουν.:P Αλλα στο τελος δεν επρεπε να την φιλησει αλλα αυτος την φιλισε -.-".
"ΙΙΙΙΙΙΙ.Δεν επρεπε να με φιλησεις!:| "
"Ωχ συγνωμη "ειπε αυτος.
"Δεν πειραζει...Μπραβο σου!Το Καμελοτ θα σωσθει!:D "
Και μολις κατεβηκε την σκαλα ολα ξεπαγωσαν:P.
Μετα αλλαζει παλι το σκηνικο.Και ειμαι στην αυλη του χωριου μου :P.Εκει γινεται μαχη με ραβδια O_O. Παντου λαμψεις!
Και ξαφνικα βλεπω εκει την Poisonous να ριχνει καταρες με μια αλλη.
Εγω μπαινω αναμεσα και φωναζω"ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕ"
Ενα πεπλο εμμφανιζεται μπροστα και η κακια δεν μπορει να ριξει καταρες.
Αλλα ξαφνικα με σημαδευε και λεει"Μην κουνιεσαι αλλιως θα σου κανω την Αβαντα Κενταυρα"
Εγω κοκαλωνω στην θεση μου.Ξαφνικα ομως εμφανιζεται μια συμμαχος μου και σημαδευει την κακια απο πισω.:D
"Ασε κατω το ραβδι σου τωρα!"της λεει.
Και μετα ξαναρχιζει μαχη και ριχνουμε καταρες.:P

Αυτο. Υστερα ξυπνησα :P

Τωρα το επομενο :P

Ημουν μεσα σ'ενα τρενο με ολους τους συμμαθητες μου.Ξαφνικα εκει που πηγαινε ωραια και καλα το τρενο,σταματησε και εσβησαν τα φωτα :|.
Εγω πηγα προς μια πορτα την ανοιξα,και ξαφνικα εκει ειδε ενα anime βαμπιρ να με κοιταει.:| Βασικα μονο τα ματια του.
Ακριβως ετσι



(στην συγκεκριμενη ειναι ο Ζερο :P,που τον εχω δει μονο μια φορα στο ονειρο μου αλλα με ροζ μαλλι O_O.Και επισης δεν βλεπω καθολου συχνα anime σε σχεση με την Dream Girl αλλα παρολ'αυτα ειδα τα anime βαμπιρ :P)

Και εγω τρομαζω και αυτο φευγει γρηγορα.Υστερα την επομενη μερα συναιβει το ιδιο :P.Αφηστε που δεν βλεπαμε ακριβως το ποσωπο τους παρα μονο τις μαυρες τους φιγουρες και τα κοκκινα ματια τους.
Μετα οταν ηρθα σπιτι πηγα να κλεισω το μπαζτουρι και εμφανιστηκε παλι ενα βαμπιρ και υστερα ξανα εφυγε.
Τελικα κατεβηκα στην αποθηκη και εκει βρηκα 3 βαμπιρ αλλα επιτελους τα εβλεπα καθαρα :D.
"Συγνωμη που σε τρομαξαμε.Απλα ωρες ωρες δεν ελγχουμε τον ευατο μας :/"μου ειπε ενας.
"Δεν πειραζει,αλλα να μην το ξανακανατε γιατι φοβαμαι πολυ O_O"ειπα εγω."Και βασικα εχω μια ιδεα!Γιατι δεν πινεται ο ενας αιμα απο τον αλλον?:D"ειπα(Ωραιες ιδεες εχω -.-).
"Καλη ιδεα!"ειπε η γυναικα βαμπιρ.
Ετσι εσκιψαν και αρχισαν να πινουν ο ενας αιμα απο τον λαιμο του αλλου.Αλλα ξαφνικα η γυναικα λυποθημησε :P.
"Γρηγορα φυγε!Μολις ξυπνησει θα θελει αιμα πολυ!Εγω θα την παρω απο εδω..."
Ειπε και μετα εγω εφυγα.:P Εκει ξυπνησα :P

αυτααααααααααα xD

Δεν υπάρχουν σχόλια: