Η παρέα που λατρεύετε μεταξύ της :Ρ

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Hiroshi desu!

Σαν γνήσια otaku (anime fan θα πει^^) , δε θα μπορούσα με τίποτα να ξεφύγω από ένα όνειρο με χαρακτήρα από anime.
Έτσι η Nakahara Sunako πέρασε να κάνει μια επίσκεψη το βράδυ (ποιο βράδυ καλέ; Πρωί σχεδόν έπεσα για ύπνο!) της 23ης Αυγούστου το 2010. Ναι, προχθές.
Ποια είναι η Sunako? Μια ματιά εδώ πιστεύω θα βοηθήσει για πρώτη εντύπωση...

Sunako Nakahara (中原 スナコ Nakahara Sunako?)
The female lead, Sunako locked herself away and chose to live without any desire for light or beauty after a traumatic experience where she was rejected by her first love. Sunako is a lover of solitude, gory movies, anatomical dolls and objects that reflect the "ugly" side of life as she puts it; her interests resulted in her distorted view of reality and isolation contributed to her low self-esteem.She is intelligent, talented in numerous areas, particularly cooking, and is an exceptionally strong fighter. However, by living with Kyouhei and the other boys, she gradually interacts with other people and slowly sheds her anti-social tendencies. She has especially mixed feelings about Kyouhei and as the storyline progresses, their relationship becomes more solid and intimate.




Ναι, αυτή η καλή κοπέλα είναι. Χάθηκε ένας Zehel? Ένας Kaname? Zero? Takuma? Aido? Shiki? Έστω Mikage ή Ikuto?! Τέλος πάντων...

Αρχίζω...

Είμαι στο Μοναστηράκι... Έφευγα από μια συνάντηση με τον pocky partner και θα πήγαινα στο σπίτι της αδερφής μου ( Όχι πως με την αδερφή μου μένουμε στο ίδιο σπίτι, αλλά ΟΚ, όνειρο ήταν). Ενώ ήμουν στον ηλεκτρικό και πήγαινα σπίτι της λοιπόν, μου 'ρχεται ένα μύνημα που έλεγε " Πήγαινε σπίτι και άνοιξε με τα κλειδιά που θα σου δώσει η Ο. από τον κάτω όροφο. Θα αργήσω γιατί έμπλεξα με κάτι." ( Εδώ να συμπληρώσω πως η Ο. μένει Γερμανία, δεν την έχω δει ποτέ και δεν ξέρω σχεδόν τίποτα για εκείνη. Αλλά ξέρω πως είναι φίλη της αδερφής μου).
Πηγαίνω κι εγώ , παίρνω τα κλειδιά από την Ο. και μπαίνω μέσα... Ξαφνικά ακούω την τηλεόραση από το δωμάτιο της αδερφής μου... Θρίλερ. "Τι στο καλό; Έβλεπε η Δ. θρίλερ πρωί πρωί;" , σκέφτομαι, και μπαίνω μέσα. Εκεί κάνει την εμφάνισή της η Sunako μαζί με τα κουκλάκια της.
Και φυσικά εγώ έμεινα μλκας με ένα ύφος "wtf? Ήρθαν οι Απόκριες;" και το μόνο πράγμα που κατάφερα να πω ήταν "Wow! Γαμάτο cosplay! Πού βρήκες τις κούκλες;"
Το κουλό της υπόθεσης ήταν πως αυτή η κούκλα που 'χει την ταμπελίτσα πάνω από το κεφάλι της ( Ο Hiroshi - αυτός που κάνει πάντα την εισαγωγή στο anime) , έβγαλε λόγο!

"Ohayo gozaimasu. Hiroshi desu. Watashi no ie ni youkosο. Okutsurogi kudasai."
Σε ελεύθερη μετάφραση " Καλημέρα. Είμαι ο Χίροσι. Καλώς ήλθες στο σπίτι μου. Σαν στο σπίτι σου (αυτό που λέμε make yourself at home) ".

Σημασία η Sunako... Στο φτύσιμο.

Μετά από κάνα μισάωρο , αφού τελείωσε το θρίλερ βλέπω τη Sunako να κρατάει ένα τεράστιο κουζινομάχαιρο ... "Ωπ... Την κάτσαμε... Με πέρασε για τον Kyohei. Υπέροχα!".

Και με το κουζινομάχαιρο αγκαλιά (το οποίο δεν ξέρω που στον Zehel βρήκε), πάει στην κουζίνα. Και φτιάχνει ένα nabe άλλο πράγμα. ( διάφορα φαγητά δηλαδή , όπως oden , shabu - shabu , sukiyaki & chanko nabe ) . Μας μαγείρεψε κιόλας. Αλλά το κουζινομάχαιρο δεν το άφησε ούτε στιγμή. "Κατάλαβα, παραγεμισμένη θα με κάνει...".

Κι εκεί φτάνει η αδερφή μου. Αφού βλέπει όλα τα φαγητά και την προετοιμασία λέει στη Sunako "Βρε Sunako, δεν έπρεπε να τα κάνεις όλα αυτά! :) Κάτσε να φάμε τώρα και μετά να πας να ξεκουραστείς"
"Hai..." απαντά η Sunako.

Φάγαμε , μάζεψε η Δ. το τραπέζι , έπλυνε ο Hiroshi τα πιάτα και καθήσαμε στο σαλόνι...
Μετά από κάνα 10λεπτο λέει η Δ, στη Sunako
"Λοιπόν, πώς σου φαίνεται ο κόσμος μας;"
"Καλός είναι..."
"Ξέρεις γιατί σε κάλεσα εδώ;"
"Iee..."
"Για να μου μάθεις να φτιάχνω nabe! :D :D :D :D"

*facepalm X 2 από εμένα και τον Hiroshi * (Ναι, ακόμα και στα όνειρά μου είμαι καμμένη).

"Ευχαρίστως..."
"Wiii! Domo arigatou , Sunako - san! :D Τώρα πήγαινε να ξεκουραστείς!"

Κι έτσι φεύγει η Sunako για να πέσει για ύπνο... Και φυσικά ο Hiroshi πήγε μαζί της, αφήνοντας εμένα και τη Δ. μόνες.

"Καλά ρε χαζό πλάσμα, έφερες ένα ανιμέ στη ζωή για να σου μάθει να κάνει nabe ? Πόσο UFO είσαι;"
"Σκάσε ρε. Αφού μπορώ γιατί να μην το κάνω;"
" Uhm.. Για να δω... ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΜΕ?!"
" Ε και;"
"Duh! Άστο, παράτα το! Απλά στείλ'τη πίσω!"
"Ehm...Ξέρεις... Αυτό δεν μας το έχουν δείξει ακόμα στη σχολή (^.^)'' "
" Oh f*** "


Κι εκεί ξύπνησα.

Συμπέρασμα : Πρέπει να κόψω το yamato nadeshiko shichi henge.
Oyasumi!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν τους ξερω τους ήρωες....αλλα έμαθα πως εχεις τρανταχτη φαντασία για να στηνεις υπερπαραγωγές όνειρα!

καλημερα

Dream Girl είπε...

Χαχαχα, λες Coula? :)

Καλά, αυτό μπροστά σε άλλα δεν είναι τίποτα!

Καλό βράδυ :D

Fleur είπε...

χαχχαχαχχαχχαχαχχαχαχχαχα

πωωωω....δεν υπαρχει χαχαχα

Ελιωσα στα γελια χαχαχαχ :P

Ειδικα στον τελευταιο διαλογο...πολυ γελιο xD.
χχαχα

Dream Girl είπε...

Σε μένα το λες Fleur? Το έζησα xD

Poisonous είπε...

Αυτή με τα κουκλάκια της. :Ρ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα φοβερο ονειρο, πολυ σασπενς, και γελιο :Ρ χαχαχαχαχα
καμμενη οπως παντααα!

Dream Girl είπε...

Οmg! Τώρα το είδα αυτό το σχόλιο! Ο_Ο
Χαχαχα! Καμιά πρωτοτυπία όμως :Ρ